1 Furnizorul livrează bunurile comandate de Client la adresa specificată de Client. Furnizorul poate livra marfa comandata de Client si la sediul firmei de curierat, in cazul in care Clientul a ales aceasta metoda de livrare. Livrarea se calculează automat la finalizarea comenzii, deoarece valoarea depinde de greutatea, valoarea și volumul produsului, inclusiv suma percepută ca taxă de ramburs de către firma de curierat.
2 Mărfurile comandate și plătite se livrează pe teritoriul României în termen de 3 până la 7 zile lucrătoare de la momentul comenzii, iar livrarea către unele localități care nu sunt vizitate zilnic de curieri poate fi prelungită.
3 În cazul în care bunurile comandate de Client nu sunt disponibile, Vânzătorul va informa Clientul în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea comenzii și va rambursa suma plătită de Client în termen de 14 zile, în modul descris în Condițiile Generale. și Condiții. Furnizorul nu este responsabil pentru epuizarea cantităților unui anumit produs.
4 În cazul în care au trecut mai mult de 30 de zile de la încheierea contractului și bunurile nu au fost livrate, Clientul solicită Furnizorului ca livrarea și predarea bunurilor să fie efectuate într-un termen suplimentar, în funcție de circumstanțe. În cazul în care Furnizorul nu livrează și predă bunurile în acest termen suplimentar, clientul are dreptul de a anula contractul și Furnizorul rambursează Clientului toate sumele plătite.
5 Comenzile care sunt trimise la biroul unei firme de curierat vor fi păstrate la biroul de curierat cel mult șapte zile. După expirarea acestei perioade, Furnizorul are dreptul de a anula comanda prin notificarea Clientului în termen de șapte zile.
6 Pentru comenzile efectuate la o adresă, bunurile sunt predate Clientului contra unei semnături care atestă că bunurile au fost primite. Odată cu bunurile comandate, Clientul primește și documentele de cumpărare și vânzare. Furnizorul contactează telefonic Clientul pentru a specifica livrarea, în cazul în care este imposibil să se livreze la adresa specificată de client, acordul privind modalitatea de livrare a transportului este între Furnizor și Client. TMT Solution LTD nu este responsabilă după expedierea mărfii pentru modificările privind livrarea efectuate de Client către Furnizor.