Compară
0 Cos
Toate Categoriile

Categorii

Retur și schimb

  • Retur și schimb
    1. La livrarea mărfurilor comandate de către firma de curierat, Clientul se obligă să examineze cu atenție bunurile și să refuze să le primească în prezența și în fața curierului dacă prețul mărfurilor nu corespunde cu cel indicat în magazinul electronic. pentru livrarea ramburs sau bunurile livrate sunt diferite de cea comandata de Client.

În cazul refuzului de a primi mărfurile din oricare dintre motivele expuse, Clientul semnează un protocol în prezența curierului, care descrie motivul refuzului și informează imediat Furnizorul despre acest lucru la +359876799288 sau la Office@estemarfa.ro  doar in engleza

In cazul in care Clientul refuza sa primeasca bunurile livrate in afara cazurilor descrise mai sus, refuzul este considerat nefondat si Clientul este obligat sa plateasca costurile de livrare si returnare a bunurilor.

2. Clientul va suporta toate costurile directe de returnare a Produselor oferite de TMT Solution în cazul în care anulează Contractul și declară acest lucru în perioada de anulare furnizată de Vânzător.

3. Vanzatorul se obliga sa restituie pretul platit al Contractului, la care Clientul a renuntat in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care a primit notificarea sau returnarea bunurilor de catre Client ca renunta la Contract. Suma va fi rambursată într-un cont bancar furnizat suplimentar de către Client, descris în cererea de rambursare. Plățile efectuate prin credite de marfă/de consum vor fi rambursate după încetarea contractului de credit de consum și recalcularea ratelor de credit - cel mai adesea în contul bancar din care s-au încasat sumele pentru ratele de credit sau în alt mod determinat de banca care a acordat creditul. Plățile efectuate cu carduri bancare vor fi rambursate pe cardurile cu care a fost efectuată plata

4. Vânzătorul are dreptul de a întârzia restituirea sumei în cazurile de anulare a Contractului încheiat până la primirea bunurilor vândute.

5. Numai acei clienți care au calitatea de Consumator în sensul Legii Protecției Consumatorului au dreptul de a se retrage din contractul încheiat.

6 Potrivit contractului de vânzare la distanță, orice client care este consumator poate returna produsul în stare comercială nedeteriorată, fără a indica un motiv obiectiv pentru o reclamație, în termen de 14 zile de la data primirii mărfii sau de la data încheierii contractului. contract - în cazul unui contract de servicii. În cazul în care clientul a comandat mai multe bunuri într-o singură comandă, care sunt livrate separat, de la data la care clientul acceptă ultimele bunuri, costurile de transport pentru returnarea bunurilor sunt în sarcina clientului.

7. Alte motive de anulare a contractului la distanță de către client sunt:

A) Existența unei discrepanțe funcționale semnificative cu descrierea bunurilor disponibile pe site. În acest caz, clientul are dreptul de a alege între rambursarea sau înlocuirea produsului cu altul de altă marcă sau model și corectarea diferenței de preț. Costurile de returnare a mărfurilor sunt suportate de Vânzător .

B) Produs confuz la livrare. In cazul in care clientul constata ca marfa livrata de curier este diferita de cea comandata de el, le poate returna curierului pentru ca i se poate trimite una corecta. Costurile de transport sunt suportate de Vânzător

C) Clientul este obligat să informeze Vânzătorul cu privire la intenția sa de a returna bunurile achiziționate sau de a se retrage din contractul la distanță, exprimându-și decizia fără echivoc în termenul specificat. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, clientul trebuie să utilizeze cererea de Reclamații de pe SITE

8. Clientul este obligat să păstreze bunurile primite de la Vânzător, calitatea și siguranța acestora în perioada prevăzută la art. 55, alin.1 din Legea privind protecția consumatorului. Pentru ca produsele achizitionate sa poata fi returnate, este o conditie obligatorie ca acestea sa fie in stare comerciala buna, fara a fi folosite si fara ca integritatea ambalajului sa fie deteriorata. Produsele trebuie să fie așa cum au fost primite de client.

9. În baza Art.55 alin.4 din PPE, Furnizorul are dreptul de a rambursa Clientului contravaloarea redusă a bunurilor achiziționate. Furnizorul are dreptul de a deduce din suma plătită până la 60% și de a rambursa clientului valoarea rămasă astfel: 30% în cazul mărfurilor în stare comercială proastă - imposibilitatea de a fi vândută pentru un produs nou (ambalaj deteriorat, rupt /autocolant detașat din fabrică de la producător), 45% în cazul ambalajului incomplet sau lipsă, 60% când produsul prezintă urme de uzură sau în setul incomplet/accesorii însoțitoare lipsă/.

10. In cazul in care plata a fost efectuata cu un card bancar, rambursarea se efectueaza prin comandarea unei operatiuni inverse pe cardul cu care s-a efectuat plata in termen de 14 zile.


11. Dreptul de refuz nu se aplică în următoarele cazuri:

  • pentru livrarea mărfurilor efectuate la comanda utilizatorului sau conform cerințelor individuale ale acestuia
  • pentru livrarea mărfurilor care, datorită naturii lor, se pot deteriora în calitate sau au un termen de valabilitate scurt
  • pentru livrarea mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă sau de protecție a sănătății;
  • pentru livrarea de bunuri care, dupa ce au fost livrate si datorita naturii lor, s-au amestecat cu alte bunuri de care nu pot fi separate
  • pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau software de calculator sigilat care a fost desigilat după livrare, inclusiv coduri de activare pentru licențe software, caracteristici software sau mijloace virtuale de plată
  • pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru livrarea unor astfel de publicații
  • în furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport tangibil, atunci când prestația a început cu acordul expres al utilizatorului, care a confirmat că știe că, prin urmare, își va pierde dreptul de retragere
  • toate celelalte cazuri enumerate la articolul 57 din LEGEA PRIVIND PROTECȚIA CONSUMATORILOR

Mărfurile trimise către TMT Solution cu ramburs la livrare nu vor fi acceptate.

0

partenerii noștri